Miért lesz egy hálózatból franchise?

Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával. Franchising: már korábban is party kellékek forgalmazásával foglalkoztatok nagykereskedőként, miért döntöttetek végül a franchise mellett? Nagy Andrea: nagyon sokat jártam külföldön, és szinte mindenhol azt láttam, hogy komoly láncok uralják a piacot, több száz akár ezer egységgel. Akkor jöttem rá, hogy nagykereskedőként nem lehet a lakosságot edukálni, […]

November 10-én nyitja meg kapuit Németország vezető franchise kiállítása

Az idei 3 napos Franchise Expo Frankfurt (FEX) november 10-12. között kerül megrendezésre a frankfurti kiállítási központban.  A 2020. évi virtuális-, majd a tavalyi kizárólag Covid védőoltással látogatható kiállítást követően a rendezvény újra visszatér a 2020 előtti, normál kerékvágásába. A szervezők optimista várakozásokkal tekintenek a jövőbe, mivel már számos a térségben terjeszkedni kívánó koncepció lefoglalta a […]

A háziállat vállalkozások jövője

A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka – a Husse – most hazánkban keresi új partnereit. A Husse értékesítési stratégiájának előnye, hogy a termékek nem állnak rendelkezésre a hagyományos értékesítési csatornákon (üzletek, raktárak, nagykereskedők). A végső fogyasztók közvetlenül a helyi kereskedőtől vásárolhatják meg azokat – a Husse franchise partnerétől, aki kizárólagos […]

Tavaly is jó szomszéd volt a Coop

Minden nehézség dacára a Coop Csoport 2021-ben is megtalálta az utat a vásárlóihoz. Az ország legszélesebb lefedettségű üzletlánca több területen is igyekszik modernizálni, emelni szolgáltatásai színvonalát, miközben a környezettudatos szemlélet vezérli az üzletpolitikáját, mondta el a Trade Magazinnak Pekó László, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke és Tóth Géza, a cég vezérigazgatója.  Hogyan alakult 2021 […]

Már 4 országban jelen van a 2005-ben alapított hummusbar

A hummusbar Kertész utcai étteremből indult útjára 2005-ben. A koncepció alapítója Uri Gotlibovich, a kétezres évek elején költözött Budapestre Izraelből.  A hummusbar szlogenje a kezdetek óta a HANDMADE-HEARTFELT (kézzel készített – szívhez szóló) kifejezés. Egészséges, közel-keleti ízvilágú ételeket kínálnak. Egyik fő alapanyaguk a csicseriborsó, melyből mennyei humusz és ropogós-fűszeres falafel készül. Készítenek shaksukát, pita-szendvics különlegességeket, […]

30 éves lett a HighCare Magyarország

Gondoskodás. Ez volt a HighCare jubileumi konferenciájának központi eleme, és ez a cég elmúlt 30 évének is a mottója. A hazai cégvezetők, Lavotha Ildikó és Lavotha Péter 30 évvel ezelőtt az első Beauty kiállításon találkozott a Weyergans High Care® Cosmetics cégalapító tulajdonosával, Dr. Rudolf Weyergansszal, aki szintén részt vett a konferencián. Az alapító előadásában végigvette […]

Franchise partnereit keresi Európa egyik vezető kutya- és macskaeledel gyártója

Az 1987-ben, Svédországban alapított Husse Európa egyik vezető márkájává vált a kutya- és macskaeledelek házhozszállításában. A hálózat jelenleg több mint 50 országban van jelen és körülbelül 1500 franchise partner/viszonteladó végzi a házhozszállítást. A rendszer a hatékonyságra, az alacsony költségekre, a minimális adminisztrációra és az egyéni felelősségvállalásra épít. A Husse lehetőséget kínál arra, hogy a csatlakozó […]

Gyorsan fogynak a „szabad” nagyvárosok, immár a 4. átvevővel szerződött Szolnokon az EverDerm!

Hazánkban is egyre többen teszik le a voksukat a lézeres szőrtelenítés mellett, hiszen a népszerű technológia megszabadít a borotválással és a gyantázással járó mindennapos problémáktól, a fájdalomtól, a szőrbenövéstől, a szőrtüszőgyulladástól, illetve a bőr felsértésétől. Időt spórol, megkönnyíti az életet és sima, szőrmentes bőrt eredményez, ráadásul mindezt tartósan – azonban nem mindegy, hol keressük ehhez […]